Az érzelmi intelligencia kimondva-kimondatlanul jelen van az oktatás mindennapjaiban.

Mikor, hol? Néhány példa a teljesség igénye nélkül:

– Tudod-e kezelni a gyerekek “rosszalkodását” anélkül, hogy büntetést alkalmaznál, azzal fenyegetőznél vagy kiabálnál

– Látod-e az összefüggést a saját viselkedésed, reakcióid és a gyerekek veled való kapcsolata között?

– Tudod-e motiválni őket, felkeltve az érdeklődésüket és nem a jutalom ígéretével?

– Vannak-e valóban hasznos és hosszú távon is alkalmazható módszereid a konfliktusok kezelésére?

– Tudsz- e beszélni az érzelmekről, azon kívül, hogy dühbe gurulsz?

– Hogyan dicséred meg a diákjaid, ha az “ügyes” szót kivesszük a szótárból?

Pedagogus

Mindenki fel tud sorolni olyan tanárokat a múltból, akik nagy hatással voltak az életére. Akár pozitív, akár negatív példaként állítva őket.

A linkre kattintva megláthatod, milyen az, amikor pozitív a példa!

Jelenleg továbbképzésünk szünetel, ám egyre több olyan termékünk kerül kiadásra, amelyek remekül támogatják az érzelmi intelligencia megjelenését és megerősödését az oktatásban.

Az érzelmi kártyáink az óvodás és kisiskolás korosztály számára remek lehetőséget adnak, hogy bővítsék az érzelmekkel kapcsolatos szókincsüket, megtanulják felismerni saját és mások érzelmeit, és megkeressék a saját és mások történeteiben a jelentős befolyással bíró érzelmeket.

Az Érzelmi intelligencia gyakorlatok kiadványunk az érzelmi intelligencia 5 részterületét – öntudatosság, önkontroll, társas tudatosság, kapcoslati képesség, felelős döntéshozatal – járja körbe, minden témát a készségterületet megerősítő játékokkal, gyakorlatokkal feldolgozva.

Egyedi igényeknek megfelelően tartunk előadásokat, workshopokat, képzéseket az érzelmi intelligencia kommunikáció, konfliktuskezelés, együttműködés, fegyelmezési lehetőségek, motiváció témájában, akár teljes tantestületeknek, akár kisebb csoportoknak.